انجام اقدام پژوهی

اقدام پژوهی یک از انواع تحقیق رایج در برخی رشته های دانشگاهی، به ویژه رشته های علوم تربیتی، علوم اجتماعی و روانشناسی است. ما در موسسه دانشجو پروژه، سفارش انجام اقدام پژوهی را با ضمانت 100% و مشاوره رایگان از دانشجویان عزیز می پذیریم. در این مطلب، شما با 9 مورد از مراحل انجام اقدام پژوهی همراه که در دانشجو پروژه رعایت می شوند، آشنا خواهید شد. همچنین نکات ضروری پیرامون نحوه انجام اقدام پژوهی، قیمت آن و خدمات ویژه دانشجو پروژه توضیح خواهیم داد. متخصصان ما یک پروژه یونیک، مطابق با استانداردهای بین المللی و بدون هرگونه کپی برداری یا دزدی ادبی تحویل خواهند داد. جهت ثبت سفارش در موسسه دانشجو پروژه، می توانید به طور 24 ساعته در 7 روز هفته با ما تماس بگیرید.

برای انجام پروژه اقدام پژوهی به کمک نیاز دارید؟

مدت زمان تخمینی مطالعه: 16 دقیقه

فهرست مطالب

پروژه اقدام پژوهی چیست؟

اقدام پژوهی، یک روش تحقیق است که طی آن، محقق به طور همزمان به بررسی یک مسئله و حل آن به صورت عملی می پردازد. این یعنی محقق هم تحقیقات نظری خود را انجام می دهد و هم به کارهای عملی در محیط تحقیقاتی مورد نظر دست می زند. در اقدام پژوهی، ابتدا یک مسئله یا مشکل شناسایی می شود، سپس اقداماتی برای حل آن انجام می شوند و در آخر نحوه اثرگذاری این اقدامات توسط محقق مورد بررسی قرار می گیرد. اگر نتایج حاصل رضایت بخش نباشند، محقق دوباره این فرایند را تکرار می کند.

انجام اقدام پژوهی
انجام پروژه اقدام پژوهی در دانشجو پروژه

نحوه ثبت سفارش انجام اقدام پژوهی در دانشجو پروژه

ثبت سفارش در موسسه ما، به صورت آنی در کمتر از 30 ثانیه قابل انجام خواهد بود. جهت ثبت سفارش، کافی است از طریق فرم ثبت سفارش مندرج در سایت و یا یکی از راه های ارتباطی دانشجو پروژه، جزئیات سفارش خود را برای ما ارسال کنید. سپس هزینه سفارش پروژه دانشجویی را اعلام خواهیم کرد و در صورت موافقت، سفارش ثبت نهایی می شود. 

ارسال مشخصات پروژه

ابتدا مشتریان عزیز می بایست هرگونه توضیحات، فایل های مورد نیاز برای سفارش و مشخصات فردی ضروری را برای تیم پشتیبانی ما در دانشجو پروژه ارسال کنند. این مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، فایل های راهنما، فایل های دیگر، نمونه مورد نظر، توضیحات کامل، رشته تحصیلی و غیره می شوند.

بررسی پروژه و اعلام هزینه

در مرحله بعد، ما به بررسی تمامی جنبه های پروژه شما از جمله سطح تخصص، حجم، زمان و جزئیات دیگر می پردازیم. سپس متخصصان ما پروژه را قیمت گذاری خواهند کرد و زمان تحویل و قیمت را به اطلاع شما می رسانیم.

ثبت نهایی

اگر شما با قیمت یا دیگر جزئیات که از سوی ما اعلام شده است موافق باشید، ثبت نهایی پروژه صورت می گیرد. جهت ثبت نهایی، حداکثر 50 درصد از هزینه کل پروژه در ابتدای کار از مشتریان عزیز دریافت می شود. سپس پروژه به صورت نهایی ثبت خواهد شد و متخصصان ما، کار انجام آن را بلافاصله آغاز می کنند.

مراحل انجام اقدام پژوهی

اقدام پژوهی به ویژه برای حوزه هایی چون علوم اجتماعی و آموزش رواج دارد. بیش از 60% کل موارد ثبت سفارش اقدام پژوهی در دانشجو پروژه را، سفارش های مرتبط با این 2 حوزه تشکیل می دهند. به همین دلیل، محققان ما که از رشته های مرتبط با این دو حوزه یا رشته های نزدیک فارغ التحصیل شده اند، انجام پروژه های مربوطه را بر عهده خواهند گرفت.

به توصیه محققان دانشجو پروژه، پروژه اقدام پژوهی 9 مرحله اصلی دارد. این مراحل در 4 بخش کلی برنامه ریزی، اقدام عملی، مشاهده عینی و تفکر خلاصه می شوند. ما در دانشجو پروژه، تحت نظارت گروهی از بهترین دانشگاهیان کشور، اطمینان حاصل می کنیم که مراحل انجام اقدام پژوهی شما به طور تخصصی پیگیری شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، شما عزیزان می توانید به طور 24 ساعته در 7 روز هفته با ما در ارتباط باشید.

مراحل انجام اقدام پژوهی
مراحل انجام پروژه اقدام پژوهی

1- شناسایی موضوع و پرسش تحقیقاتی

پس از دریافت اطلاعات مرتبط با سفارش از سوی مشتریان عزیز، محققان ما به انتخاب موضوع یا بررسی موضوع اعلامی می پردازند. ممکن است موضوع تحقیق اقدام پژوهی توسط مشتری اعلام شده باشد؛ در غیر این صورت، ما موضوع را با توجه به چارچوب کلی تحقیق انتخاب خواهیم کرد. موضوع باید متمرکز، قابل انجام و مرتبط با حوزه مطالعاتی باشد.

2- مطالعه کامل تحقیقات مرتبط

محققان ما در این مرحله، همه تحقیقاتی که از قبل در ارتباط با موضوع تحقیق حاضر انجام شده اند را مورد مطالعه قرار خواهند داد. البته آن ها بی شک بر جنبه های اصلی و مفاهیم تخصصی موضوع مسلط هستند. مطالعات جدیدتر صرفا جهت مرور یا شناخت تازه ترین دستاوردها و شناسایی شکاف های تحقیقاتی، مورد بررسی قرار می گیرند.

3- برنامه ریزی برای تکمیل سفارش انجام اقدام پژوهی

محققان ما در مرحله 3، برنامه زمانی و عملی اقدام پژوهی را برای پروژه تعیین می کنند. اهداف، زمان بندی، معیارهای تحقیق، ابزارهای جمع آوری داده و روش تحقیق نیز در این مرحله تعیین می شوند. همچنین در صورت نیاز، دامنه تحقیق و شرکت کنندگان یا ذینفعان تعیین خواهند شد.

4- جمع آوری و تحلیل داده

ما در گام 4، داده های مرتبط با موضوع تحقیق را جمع آوری می کنیم. روش های جمع آوری داده می توانند شامل نظرسنجی، مصاحبه، مشاهده عینی، تحلیل اسناد، گروه های تمرکز و غیره باشند. اطمینان حاصل می کنیم که روش های جمع آوری داده با اهداف تحقیق همخوانی داشته باشند.

سپس داده ها را با تکنیک های کمی و کیفی گوناگون مورد تحلیل قرار می دهیم. الگوهای مشترک، تم ها، رویدادهای مکرر و روندهای مهم در داده ها توسط محقق ما تشخیص داده خواهد شد. با تحلیل داده، شناخت مشکل یا مسئله برای محقق آسان می شود. بدین ترتیب، محقق درک بهتری از مسئله عملی مورد توجه پیدا می کند و راهکارهای عملی را آسان تر تشخیص خواهد داد.

5- تشخیص اقدام عملی

در مرحله پنجم، با توجه به برنامه های تعیین شده در مرحله اول و نتایج تحلیل داده ها، محقق اقدام های عملی مورد نیاز را تشخیص می دهد. اینکه اقدام عملی در اقدام پژوهی چه باشد، به اندیشه محقق و نتایج تحلیل او بستگی دارد. به طور کلی، ما در دانشجو پروژه تاکید داریم که اقدام عملی مورد نظر می بایست با 5 معیار همخوانی داشته باشد: متمرکز، قابل اندازه گیری، قابل دسترسی، مرتبط و قابل زمان بندی.

6- انجام اقدام عملی

محقق ما در مرحله 6، شرایط حضور در محیط های حقیقی را جهت انجام اقدام های عملی ایجاد می کند. بدین منظور، او در میان گروهی از افراد قرار می گیرد یا شرایط فیزیکی تحقیق را شبیه سازی خواهد کرد. همچنین ممکن است از تجربه دیگر افراد حاضر در شرایط مطلوب استفاده کند.

برای مثال در این مرحله، ممکن است یک الگوی رفتاری در محیط فیزیکی تغییر داده شود. همچنین ممکن است راهکارهای گوناگونی برای حل یک مسئله به طور آزمایشی پیاده سازی شوند. هر نوع اصلاح، تغییر یا اجرای عملی و تکرار آن ها در این مرحله امکان پذیر است.

7- ارزیابی و نظارت بر پروسه

ما در این مرحله نحوه اثرگذاری اقدامات عملی را مشاهده و ارزیابی می کنیم. اگر به جمع آوری داده های بیشتر، مداخله مستقیم توسط محقق یا اندازه گیری های بیشتر نیاز باشد، همه در این مرحله انجام می شوند.

8- تفکر و تکرار در انجام پروژه اقدام پژوهی

در مرحله آخر، درباره تمامی مراحل قبل، به ویژه اقدامات عملی و تاثیرات آن ها می اندیشیم. همه روابط علی، عوامل قابل توجه، عوامل بی تاثیر و اطلاعات مهم توسط محقق در نظر گرفته می شوند. سپس در صورت تایید یک یا چند راهکار قابل اطمینان، نتیجه گیری صورت می گیرد و پایان پروژه اعلام خواهد شد.

9- نوشتن متن اقدام پژوهی

در مرحله آخر، متن پروژه اقدام پژوهی شما را در یک فایل ورد مطابق با فرمت استاندارد پیاده سازی خواهیم کرد. مواردی چون انجام رفرنس نویسی، چکیده، صفحه عنوان، شماره صفحات و غیره همگی توسط محققان ما اعمال خواهند شد. سپس فایل به صورت کاملا آماده به مشتریان عزیز تحویل داده می شود.

ساختار پروژه اقدام پژوهی

با بررسی یک اقدام پژوهی متوجه خواهیم شد که ساختار آن با ساختار دیگر مقالات تحقیقاتی، شباهت های فراوانی دارد. متن اقدام پژوهی نیز شامل بخش هایی چون صفحه عنوان، قسمت چکیده، پیش زمینه یا مقدمه، پیشینه تحقیق، روش تحقیق، یافته ها ونتایج می شود. بنابراین اقدام پژوهی از نظر ساختار، تفاوت چشمگیری با مقالات علمی دیگر ندارد. چیزی که اقدام پژوهی را متفاوت می سازد، روش تحقیق آن است.

در این روش، محقق به جای پیروی از یک چارچوب مشخص، بیشتر روی اقدامات میدانی، دیدگاه های شخصی و تفکرات درونی خود تکیه می کند. البته استفاده از داده، نمودار، روش تحقیق و روش جمع آوری داده در این نوع تحقیق ها نیز رایج است. جهت آشنایی بیشتر و دریافت مشاوره کاملا رایگان، می توانید همین حالا با شماره های دانشجو پروژه تماس بگیرید.

انجام پروژه اقدام پژوهی برای رشته های علوم تربیتی، علوم اجتماعی و روانشناسی

پروژه های اقدام پژوهی در حوزه های مطالعاتی چون علوم تربیتی، آموزش، روانشناسی و علوم اجتماعی بسیار رایج تر هستند. به خصوص، در حوزه تحقیقات آموزش و یادگیری، یکی از روش های تحقیق اصلی به شمار می رود. گرایش های مختلف رشته های مرتبط با آموزش و علوم تربیتی مانند برنامه ریزی آموزشی، تکنولوژی آموزشی، تحقیقات آموزشی از این روش استفاده می کنند.

علوم اجتماعی و روانشناسی نیز از جمله رشته هایی هستند که بهره فراوانی از اقدام پژوهی می برند. اقدام پژوهی در این دو رشته به شناخت افراد و بسترهای اجتماعی گوناگون، کمک شایانی می کند. متخصصان مسلط بر این 3 حوزه و تمامی گرایش های آن ها در دانشجو پروژه، سفارش شما را با بهترین کیفیت انجام خواهند داد.

انجام پروژه اقدام پژوهی برای دیگر رشته ها

حوزه های مطالعاتی به جز علوم تربیتی، علوم اجتماعی و روانشناسی، کمتر از روش اقدام پژوهی استفاده می کنند. البته در هر حال، اقدام پژوهی در مواقع خاص برای بیشتر رشته های دانشگاهی نیاز خواهد شد. تیم دانشجو پروژه با بیش از 10 سال سابقه حرفه ای خدمت رسانی و برخورداری از گروه بزرگی از دانشگاهیان باتجربه، برای پذیرش سفارش های اقدام پژوهی آماده است. ما سفارش اقدام پژوهی از تمامی حوزه های علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضیات، علوم رایانه، تربیت بدنی و و بیش از 150 رشته و گرایش تحصیلی را پذیرا هستیم.

پارامترهای تاثیر گذار بر قیمت انجام اقدام پژوهی در دانشجو پروژه

برآورد هزینه اقدام پژوهی، با توجه به نظرات تخصصی همکاران ما در دانشجو پروژه صورت می گیرد. به طور کلی، مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروژه عبارت اند از:

  • موضوع پروژه و رشته تحصیلی
  • مقطع تحصیلی
  • زمان پروژه (فوری یا عادی)
  • حجم پروژه (تعداد کلمات یا صفحات)
  • الزامات خاص پروژه و قوانین دانشگاه
  • نیاز به افزودن شکل، جدول و نمودار

مزایای سفارش انجام اقدام پژوهی در دانشجو پروژه

در این بخش به معرفی مهم ترین مزایای سفارش در دانشجو پروژه می پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

رعایت چارچوب های دانشگاه

هر دانشگاه، موسسه آموزشی، سازمان علمی یا استاد دانشگاه، رویکردهای خاص خود را برای انجام تحقیق اعلام می کند. به ویژه در مورد قدام پژوهی که محقق معمولا اختیار عمل بیشتری دارد، دستورالعمل های مربوطه بسیار گوناگون هستند. ما در مورد اقدام پژوهی، تاکید ویژه تری بر رعایت قوانین اعلامی از سوی استاد داریم و همه جزئیات را به طور دقیق در نظر خواهیم گرفت.

متمرکز سازی تحقیق

مسئله تحقیق باید بسیار خاص متمرکز روی یک موضوع به خصوص باشد. مسائل کلی و مبهم شاید گاه برای دیگر انواع تحقیقات قابل قبول باشند، اما هرگز برای پروژه اقدام پژوهی که زمینه محور و عملی است مناسب نخواهند بود. ما در دانشجو پروژه، خاص ترین موضوعات را برای مشتریان خود بر می گزینیم. در صورت اعلام موضوع از سوی مشتری، با تایید خود او خواهیم کوشید تا موضوع را دقیق تر سازیم.

بهره گیری از خرد جمعی متخصصان

در حوزه های تحقیقات آموزش، آموزگاران و مربیان می کوشند تا با همکاری دیگر مربیان، به کیفیت پروژه خود ارتقا بخشند. ما نیز از این ترفند مهم در انجام پروژه اقدام پژوهی بهره می گیریم. متخصصان ما با همکاری یکدیگر و حتی دیگر دانشگاهیان خارج از موسسه، به تدوین و بازبینی جنبه های مختلف سفارش شما می پردازند. روابط انسانی، مولفه مهمی از علوم تربیتی، علوم اجتماعی و روانشناسی به شمار می روند. خوب است این روابط در فرآیند تحقیقات نیز مورد استفاده قرار گیرند.

اصلاح برنامه

برنامه ریزی اولیه می تواند برای پیشرفت فرایند تحقیق، راهگشا باشد. البته در طول انجام تحقیق علمی، به ویژه در مورد اقدام پژوهی، احتمالا بارها به تغییر برنامه نیاز پیدا خواهیم کرد. متخصصان ما این جنبه مهم را در نظر دارند و پیش بینی های لازم را جهت بهینه سازی برنامه پژوهش به عمل می آورند.

ملاحظات اخلاقی

اقدام پژوهی به طور برجسته ای با ارتباطات انسانی گره خورده است. به همین دلیل، اخلاقیات در آن نقش پررنگی دارند. اینکه چه سوالاتی از جامعه هدف خود بپرسیم، چگونه آن ها را مطرح کنیم و چگونه به محرمانگی اطلاعات احترام بگذاریم، همگی بسیار حائز اهمیت هستند. همچنین ملاحظات اخلاقی ویژه تری در حوزه علوم تربیتی و آموزش وجود دارد که متخصصان ما در صورت نیاز، آن ها را لحاظ خواهند کرد.

ترفندهای اقدام عملی

یک محقق باتجربه در زمینه اقدام پژوهی، همیشه تناسب یک اقدام با محیط پژوهش را در نظر می گیرد. همچنین ابزارها و واسط های اقدام عملی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. مدل های مختلفی توسط محققان گوناگون جهت اقدام پژوهی در مرحله عملی معرفی شده اند که بهره گیری از آن ها می تواند بسیار کمک کننده باشد. ما در دانشجو پروژه، این ترفندها و دیگر روش های موجود را برای به حداکثر رساندن کیفیت تحقیق اعمال خواهیم کرد.

هماهنگی 24 ساعته با مشتری

یکی از سیاست های اصلی ما در موسسه دانشجو پروژه، ارتباط دائمی و موثر با مشتریان گرامی است. در این راستا کوشیده ایم تا امکانات لازم را برای هماهنگی با مشتری فراهم آوریم. در تمامی پروسه ثبت سفارش، فرایند تکمیل، تحویل سفارش و حتی پس از تحویل سفارش، دائما با سفارش دهنده عزیز در تماس هستیم و تمامی نظرات و درخواست های او را لحاظ می کنیم.

نمونه کارهای متعدد اقدام پژوهی

ما در دانشجو پروژه، بالغ بر 20 نمونه اقدام پژوهی رایگان را صرفا جهت ارائه به مشتریان عزیز و آشنایی آن ها با روند کار در موسسه آماده ساخته ایم. با بررسی این نمونه ها، مشتریان عزیز می توانند درباره سفارش خود و رویکرد متخصصان ما اطلاع پیدا کنند. نمونه ها می توانند حتی برای عزیزانی که قصد ثبت سفارش ندارند، راهنمای خوبی باشند.

گارانتی 100% خدمات

خدمات دانشجو پروژه همگی شامل ضمانت کامل می شوند. این یعنی ما در موسسه دانشجو پروژه، مسئولیت هرگونه خطا، نارسایی یا ایراد جزئی در فایل های ارسالی را کاملا بر عهده می گیریم. در صورت اثبات خطا از سوی موسسه، هرگونه اقدام لازم جهت اصلاح فایل یا عودت هزینه انجام خواهد شد. اعتماد 10 ساله شما مشتریان گرامی به متخصصان باتجربه دانشجو پروژه، همواره مایه دلگرمی و افتخار ما بوده است.

انجام پروژه اقدام پژوهی به زبان های انگلیسی و فارسی

پروژه های اقدام پژوهی در ایران به هر دو زبان انگلیسی و فارسی توسط دانشجویان انجام می گیرند. در مورد دانشگاه های خارج از کشور، پروژه ها معمولا همگی به زبان انگلیسی هستند. گروهی از متخصصان مسلط بر زبان انگلیسی نیز جهت پذیرش سفارش انجام اقدام پژوهی در دانشجو پروژه فعالیت می کنند. ما پروژه های اقدام پژوهی انگلیسی شما را با رعایت کامل همه جنبه های زبانی از جمله گرامر و لحن آکادمیک تکمیل خواهیم کرد.

کلام پایانی

تا به امروز، بالغ بر 14 هزار پروژه دانشجویی مختلف در موسسه دانشجو پروژه با جلب رضایت کامل مشتریان به انجام رسیده است. حدود 7 هزار مورد، یعنی 50% از پروژه ها، جزء پروژه های تحقیق، سمینار، پروپوزال، اقدام پژوهی و غیره بوده اند. بنابراین، به جرئت می توانیم بگوییم که تجربه طولانی مدت لازم برای پذیرش سفارش انجام اقدام پژوهی تخصصی و حرفه ای با بهترین کیفیت را داریم. مایه افتخار ما خواهد بود، اگر شما نیز به جمع مشتریان دانشجو پروژه بپیوندید.

25% تخفیف برای اولین سفارش

سوالات متداول

سفارش انجام  اقدام پژوهی در دانشجو پروژه چقدر طول می کشد؟

اقدام پژوهی، یکی از پروژه های نسبتا زمان بر در میان پروژه های دانشجویی به شمار می رود، زیرا به امکانات خاص و شرایط مشخصی نیاز دارد. در دانشجو پروژه، تکمیل سفارش انجام اقدام پژوهی می تواند بین 5 تا 10 روز به طول بینجامد. البته ما سفارش اقدام پژوهی فوری در زمان های کوتاه تر را نیز در دانشجو پروژه می پذیریم. 

مراحل اقدام پژوهی چه هستند؟

4 مرحله اصلی برنامه ریزی، اقدام، مشاهده و تفکر، جز مراحل اصلی اقدام پژوهی به شمار می روند. برای مثال، محقق ابتدا برای حل مسئله مشکل یادگیری در دانش آموزان، برنامه ای را در نظر می گیرد. سپس این برنامه، مثلا تغییر روش آموزش، را اعمال می کند. در آخر تاثیر روش مذکور را تحلیل خواهد کرد و به نتایجی دست می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *