انجام پاورپوینت پایان نامه

دانشجویان در مورد پایان نامه و فایل ارائه پاورپوینت آن بسیار حساس هستند و به دلیل حساسیت بالا، نمی توانند به هر موسسه ای اعتماد کنند. البته شما با سفارش پاورپوینت پایان نامه در موسسه دانشجو پروژه می توانید از حفظ حریم خصوصی و محرمانگی اطلاعات پایان نامه خود به طور 100 درصد اطمینان حاصل کنید. هزینه انجام پاورپوینت پایان نامه در موسسه ما، با توجه به کیفیت بالای آن، بسیار به صرفه است. تا حد امکان، تلاش کرده ایم تا هزینه ها را برای دانشجویان عزیز مناسب نگه داریم. سفارش پاورپوینت دانشجویی در موسسه ما با نظارت تیمی از دانشگاهیان مسلط به رشته تحصیلی مربوطه انجام می گیرد.

در این مطلب، با مراحل انجام پاورپوینت پایان نامه در موسسه دانشجو پروژه و 7 ترفند ما در این زمینه آشنا خواهید شد. شما عزیزان جهت ثبت سفارش، می توانید به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته اقدام نمایید.

انجام پاورپوینت پایان نامه
انجام پاورپوینت پایان نامه توسط تیم دانشجو پروژه

مدت زمان تخمینی مطالعه: 16 دقیقه

فهرست مطالب

مراحل انجام پاورپوینت پایان نامه در دانشجو پروژه

ما به عنوان یک موسسه جامع خدمات دانشجویی با 10 سال سابقه، حساسیت های پایان نامه را کاملا درک می کنیم. به همین دلیل، پاورپوینت پایان نامه شما در دانشجو پروژه فقط به دست افراد مسلط بر محتوای علمی پایان نامه طراحی خواهد شد. همچنین طی فرایند ساخت پاورپوینت، به صورت لحظه به لحظه با مشتریان عزیز در ارتباط هستیم. در ادامه مراحل طراحی پاورپوینت پایان نامه در دانشجو پروژه را معرفی میکنیم.

1. بررسی تخصصی موضوع و محتوای پایان نامه

پیش از هر چیز، محتوای پایان نامه شما را به طور کامل از نگاه تخصصی مطالعه می کنیم. نحوه طراحی صحیح پاورپوینت به نکته بستگی دارد که برجسته ترین مفاهیم پایان نامه چه هستند و در چه ترتیبی می بایست ارائه شوند. تشخیص این جنبه ها فقط با آگاهی کامل از محتوای پایان نامه ممکن خواهد بود.

2. خلاصه نویسی پایان نامه برای پاورپوینت

در گام بعد، خلاصه نویسی را به طور ویژه جهت طراحی پاورپوینت انجام می دهیم. کار خلاصه نویسی توسط محققانی انجام می شود که حتما با رشته تحصیلی پایان نامه آشنایی داشته باشند. خلاصه سازی با توجه به قوانینی مانند قانون 5 در 5 (در مواقع لازم) انجام خواهد شد. این قانون می گوید که در هر اسلاید نهایتا 5 خط و در هر خط، نهایتا 5 کلمه مناسب است.

3. تعیین تعداد اسلایدهای لازم

با توجه به تعداد صفحات پایان نامه و حجم خلاصه آن، تعداد اسلایدها تعیین می شود. در بیشتر مواقع، برای زمان 25 دقیقه ای ارائه پایان نامه، بین 20 تا 30 اسلاید کفایت می کند. البته تعداد دقیق اسلایدها به عواملی چون تشخیص متخصصان ما، درخواست دانشجو، قوانین دانشگاه و طراحی های ویژه گرافیکی بستگی خواهد داشت. تعداد اسلایدها بر قیمت پاورپوینت پایان نامه تاثیر می گذارد.

4. طراحی گرافیکی

پس از تعیین تعداد اسلایدها، با توجه به قوانین مربوط به نحوه ساخت پاورپوینت پایان نامه، برنامه ویژه ای را برای اعمال جلوه های گرافیکی تدوین می کنیم. نحوه این برنامه ریزی تا حدودی به توضیحات مشتری هنگام سفارش پاورپوینت بستگی دارد. مسائلی چون تناسب طرح ها با موضوع و الزامات جلسه دفاع نیز لحاظ خواهند شد. سپس انواع انیمیشن، تصویر، کادربندی، حاشیه، علامت، عکس GIF، موشن گرافی، اینفوگرافیک، طرح هنری و ویدیو را برای اسلایدها طراحی می کنیم.

5. افزودن متن به پاورپوینت و تحویل فایل

در مرحله آخر، همه المان ها مانند طراحی گرافیکی، تم، اسلایدها و البته متن خلاصه را به ترتیب صحیح در فایل pptx اضافه می کنیم. محتوا به صورت کامل افزوده می شود و سپس چندین بار مورد بازبینی دقیق قرار می گیرد. در آخر، فایل به فرمت های pptx، ppsx و pdf تحویل مشتری عزیز خواهد شد. فرمت هایی مانند docx، jpg و mp4 نیز با افزودن مبلغی به هزینه انجام پاورپوینت پایان نامه، در صورت درخواست مشتری قابل تهیه هستند.

سفارش پاورپوینت پایان نامه فوری در 30 ثانیه

گاه پیش می آید که دانشجویان زمان بسیار محدودی برای انجام پاورپوینت دفاع پایان نامه خود در اختیار دارند. در این مواقع، دانشجویان عزیز به فکر سفارش پاورپوینت می افتند؛ اما دیگر نیازی نیست که آن ها برای یافتن یک سایت مناسب و سریع، سردرگم باشند. ما در دانشجو پروژه، امکان تحویل پاورپوینت فوری در کمتر از 24 ساعت و حتی کمتر از 2 ساعت را داریم. هزینه پاورپوینت پایان نامه فوری با سفارش عادی تفاوت دارد. جهت ثبت سفارش فوری، پشتیبانان ما در کمتر از 5 دقیقه پاسخگوی شما خواهند بود.

برای انجام پاورپوینت دفاع پایان نامه خود به کمک نیاز دارید؟

محتوای علمی پایان نامه با شما، طراحی پاورپوینت با ما

 نوشتن میانگین 10 هزار کلمه برای پایان نامه و کسب نمره عالی از آن، به خودی خود کار ساده ای نیست. دانشجو با پرداخت مبلغی ناچیز بابت هزینه انجام پاورپوینت دفاع، می تواند به امور علمی پایان نامه بپردازد و آینده تحصیلی اش را به دلیل کمبود وقت به خطر نیندازد. موسساتی مانند دانشجو پروژه با قبول سفارش پاورپوینت دفاع، باری از دوش دانشجویان بر می دارند. ما با یک طراحی حرفه ای و اصولی، به بهبود کیفیت ارائه پایان نامه و بالا رفتن احتمال موفقیت شما کمک می کنیم.

انجام پاورپوینت پایان نامه در دانشجو پروژه چند روز طول می کشد؟

زمان که دانشجویان برای نوشتن پایان نامه در اختیار دارند، معمولا 3 ماه یا کمتر است. با توجه به مراحل نگارش پایان نامه از جمله انتخاب موضوع مناسب، تحقیق، مشاوره و نوشتن متن، این زمان بسیار محدود خواهد بود. بنابراین، دیگر زمانی برای طراحی پاورپوینت باقی نمی ماند. ما در موسسه دانشجو پروژه، با افتخار امور مربوط به طراحی پاورپوینت را برای شما به انجام خواهیم رساند. ساخت پاورپوینت پایان نامه در 2 روز و حتی 1 روز در موسسه دانشجو پروژه امکان پذیر است.

توصیه می کنیم که مشتریان عزیز هرچه زودتر نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایند. اگر شما عزیزان 7 تا 30 روز پیش از جلسه دفاع، سفارش خود را ثبت کنید، آنگاه هزینه انجام پاورپوینت پایان نامه را کاهش می دهید. ما نیز بهتر می توانیم طراحی تخصصی را برایتان انجام دهیم، زیرا المان های گرافیکی ویژه، موشن گرافی، اینفوگرافیک و ویرایش چندباره در بازه های طولانی، آسان تر قابل انجام هستند. به طور 24 ساعته در 7 روز هفته آماده پذیرش سفارش شما به صورت آنی هستیم. شما می توانید همین حالا ثبت سفارش خود را انجام دهید. در کمتر از 5 دقیقه پاسخ خواهیم داد.

7 ترفند مهم که برای ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه انجام می دهیم!

انجام پاورپوینت، صرفا درج محتوا در اسلاید و طراحی گرافیکی نیست. جهت دستیابی به یک فایل ارائه مطلب با کیفیت، نکات ریز فراوانی وجود دارد که تنها افراد با تجربه می توانند آن ها را به خوبی اعمال کنند. ما در دانشجو پروژه، با بیش از 10 سال سابقه پذیرش سفارش پاورپوینت دفاع، همه این نکات را در نظر می گیریم. ثبت سفارش در موسسه ما به طور 24 ساعته امکان پذیر است.

1- اقتصاد کلمات

اقتصاد کلمات، یعنی در ازای چه تعداد از کلمات، چه مقدار از مفاهیم به مخاطب منتقل می شود. در انجام پاورپوینت دفاع پایان نامه، بدیهی است که باید از حداقل تعداد کلمات انتخاب کنیم. البته ما این کلمات را به بهینه ترین حالت ممکن برمی گزینیم تا حجم مفاهیم انتقالی به حداکثر برسد. کلیدی ترین واژگان را به صورت هوشمندانه در اسلایدها قرار می دهیم.

2- پاورپوینت به عنوان همراه، نه مرجع

اسلایدهای پاورپوینت در اصل همراه دانشجو سر جلسه دفاع هستند، نه اینکه بخواهیم همه مطالب را در اسلایدها بنویسیم. ما در دانشجو پروژه، پاورپوینت پایان نامه را با تاکید ویژه بر نقش همراه بودن فایل تکمیل می کنیم. اسلایدها با ترتیب صحیح، راهنمای دانشجو در جلسه خواهند بود، بی آنکه زیاده نویسی در آن ها وجود داشته باشد.

3- تاکید بر خوانا بودن فونت

یکی از رایج ترین اشتباهات اولیه در طراحی پاورپوینت پایان نامه، انتخاب فونت های نامناسب یا ناخوانا است. فونت، نقش بسیار چشمگیری در تاثیرگذاری مطالب ایفا می کند. سایز و رنگ فونت نیز می تواند بر میزان خوانا بودن آن اثر بگذارد. فایل های پاورپوینت را حتما به طور ویژه از نظر فونت بررسی خواهیم کرد.

4- پرهیز از شلوغ کردن اسلایدها

هیچ کس یک اسلاید شلوغ را دوست ندارد. هدف از طراحی اسلاید، ارائه خلاصه مطالب به طور گرافیکی برای مخاطب است. بنابراین، اسلایدهای بسیار شلوغ عملا بی فایده هستند. قانون 50 درصد در پاورپوینت می گوید دست کم نیمی از هر اسلاید باید بدون متن باشد. ما با رعایت این قانون و چینش بجای عبارت ها، تلاش می کنیم تا اسلایدهای دلنشین و قابل مطالعه ای طراحی کنیم.

5- رنگ های استاندارد 

رنگ بندی، حرف اول را در طراحی پاورپوینت می زند. ما معمولا رنگ های غیر تند و خنثی را برای پس زمینه استفاده می کنیم تا چشم مخاطب آسیب نبیند. تضاد رنگی نیز باید در اسلایدها معنادار باشد. این یعنی نمی توانیم هر رنگی را در کنار هر رنگی به کار ببریم. به ویژه تضاد رنگ کلمات با پس زمینه باید به گونه ای باشد که متن خوانایی خود را از دست ندهد.

6- رعایت چینش گرافیکی

المان های هر اسلاید مانند تصاویر، کادرها، متن، نمودارها و جدول ها، باید با ترتیب صحیح چیده شوند. در زبان فارسی، چینش بالا به پایین و راست به چپ صحیح است. اما در زبان انگلیسی، چینش بالا به پایین و چپ به راست صحیح است. در موارد خاص، المان ها با زمان بندی یا ترتیب مفهومی چیده خواهند شد. چینش المان ها باید در نظر مخاطب معنادار جلوه کند.

7- عکس های باکیفیت و تم مرتبط

تم کلی پاورپوینت را مطابق با موضوع پایان نامه انتخاب می کنیم. در صورت نیاز، دانشجو می تواند هنگام سفارش پاورپوینت پایان نامه، برای طراحی اختصاصی تم درخواست دهد. در غیر این صورت، ما یک تم را مطابق با موضوع پایان نامه برای او انتخاب می کنیم. همچنین در صورت نیاز، تصاویر مرتبط با موضوع با رزولوشن بالا (720 و بالاتر) را درون اسلایدها قرار خواهیم داد.

قیمت انجام پاورپوینت دفاع پایان نامه چگونه تعیین می شود؟

اگر می خواهید بدانید که هزینه طراحی پاورپوینت پایان نامه شما چقدر است، میتوانید جزئیات پروژه پایان نامه خود را برای ما ارسال کنید. متخصصان ما در کمتر از 30 دقیقه، سفارش شما را مورد بررسی قرار می دهند. سپس هزینه را به همراه زمان تحویل و دیگر جزئیات به شما اعلام خواهیم کرد. آنگاه در صورت موافقت شما، کسری از هزینه در ابتدا دریافت می شود و متخصصان ما، کار را بلافاصله آغاز خواهند کرد.

تعداد صفحات پایان نامه، حجم خلاصه نویسی پایان نامه، زمان مشتری، رشته تحصیلی، موضوع پایان نامه و نیاز به طراحی های گرافیکی ویژه، همگی بر قیمت پاورپوینت پایان نامه اثرگذار هستند. ما بعد از بررسی تخصصی سفارش شما، هزینه را به طور دقیق به اطلاعتان خواهیم رساند. به شما اطمینان می دهیم که هزینه ها در موسسه ما با توجه به کیفیت فوق حرفه ای و درجه یک، واقعا مناسب خواهد بود.

مزایای سفارش پاورپوینت پایان نامه در موسسه دانشجو پروژه

موسسه دانشجو پروژه با بیش از 10 سال سابقه ارائه خدمات جامع دانشجویی، بهترین انتخاب شما برای سفارش پاورپوینت پایان نامه خواهد بود. ما  بیش از 14 هزار پروژه گوناگون در بیش از 150 رشته و گرایش تحصیلی را به انجام رسانده ایم. بنابراین، تقریبا هر نکته، ریزه کاری و جنبه فنی مرتبط با انجام پروژه های دانشجویی به ویژه سفارش پاورپوینت آنلاین را می شناسیم.

سفارش پاورپوینت پایان نامه
سفارش پاورپوینت پایان نامه با تخفیف ویژه

1- انجام پاورپوینت دفاع برای دانشجویان داخل و خارج کشور

انجام پاورپوینت انگلیسی و فارسی، هر دو در موسسه دانشجو پروژه پذیرفته می شود. پاورپوینت های انگلیسی را به متخصصانی می سپاریم که ضمن دارا بودن مدرک IELTS و TOEFL یا دیگر مدارک معتبر، کاملا بر این زبان مسلط هستند. بنابراین، کل فرایند خلاصه سازی و درج محتوا به مطلوب ترین حالت ممکن انجام خواهد شد. همچنین مشکل اختلاف زمانی را در نظر داریم و به صورت شبانه روزی جهت ثبت، پیگیری و تحویل سفارش در خدمت مشتریان عزیز هستیم.

2- گارانتی 100% پروژه ها

پس از آنکه فایل نهایی را برای شما ارسال می کنیم، این فایل تا 48 ساعت از خدمات ضمانت برخوردار خواهد بود. در صورت وجود هرگونه خطا، نقص یا نارسایی جزئی در فایل، فورا مسئله را پیگیری و برطرف خواهیم کرد. همچنین در صورت وجود ایرادات اصلاح نشدنی در فایل، کل هزینه عودت داده می شود. البته به دلیل کیفیت فایل ها و فرایند نظارت تخصصی، چنین مواردی هرگز در دانشجو پروژه پیش نیامده است و نخواهد آمد.

3- ارتباط لحظه به لحظه

مشتریان عزیز می توانند پیش از ثبت سفارش، هنگام سفارش و پس از آن، به طور آنی با ما در ارتباط باشند. طی این ارتباط ها، شما می توانید هرگونه دغدغه شامل پیگیری روند سفارش، تغییر جزئیات سفارش، ثبت سفارش جدید و هرگونه هماهنگی دیگر را مطرح فرمایید. ارتباط با ما از طریق پیام رسان ها، تماس تلفنی و پیامک امکان پذیر است.

4- ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته

ثبت سفارش در دانشجو پروژه در همه روزهای هفته و همه ساعات روز، حتی ایام تعطیل ممکن خواهد بود. برای ثبت سفارش، کافی است نوع سفارش، زمان (فوری یا عادی)، موضوع و دیگر توضیحات لازم را ارسال کنید. جهت ارتباط با ما می توانید از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی، شماره تماس و یا ثبت فرم در وبسایت اقدام فرمایید.

5- ویرایش رایگان

پس از تحویل فایل در موعد مقرر، ممکن است نکات تازه ای به ذهن مشتری برسد یا به هر دلیلی، مانند تغییر جزئیات، به ویرایش فایل نیاز باشد. ما برای انجام تمامی خدمات ویرایش حتی پس از تحویل در خدمت شما خواهیم بود. ویرایش ها تماما رایگان هستند.

6- نمونه کارهای حرفه ای

با همکاری تیم گرافیست های دانشجو پروژه و تیم ناظران علمی، مجموعه ای شامل بیش از 20 نمونه پاورپوینت پایان نامه جهت ارائه به مشتریان عزیز تهیه شده است. دریافت این نمونه ها برای همه عزیزان کاملا رایگان خواهد بود. با بررسی چندین نمونه پاورپوینت پایان نامه می توانید از نحوه کار و هزینه آن در موسسه ما اطمینان حاصل کنید. جهت دریافت نمونه ها می توانید همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

7- مشاوره رایگان و آموزش نحوه ارائه پاورپوینت پایان نامه

مشاوره رایگان درباره نحوه انجام پاورپوینت پایان نامه نحوه ارائه مطلب خدمات دانشجو پروژه است. ما به شما خواهیم گفت که چگونه متن پایان نامه و اسلایدها باید در جلسه دفاع مورد استفاده قرار گیرند. همچنین درباره تکنیک های تنفس، ترتیب ارائه مطالب و زبان بدن، راهنمایی هایی را بیان می کنیم. مشتریان عزیز می توانند جهت دریافت مشاوره رایگان به طور 24 ساعته با ما در ارتباط باشند.

انجام بیش از 14000 پروژه دانشجویی موفق در طی 10 سال فعالیت تیم دانشجو پروژه

7500+

انجام پروژه های تحقیق، سمینار و پروپوزال

2900+

انجام پروژه های پاورپوینت و اکسل

2300+

انجام پروژه های ویراستاری، ترجمه و تایپ

1600+

انجام پروژه های تخصصی رشته های مختلف

انجام پاورپوینت پایان نامه را فقط به متخصصان بسپارید

بسیاری از دانشجویان هنگام نوشتن پایان نامه خود برای دریافت خدمات جانبی مانند طراحی پاورپوینت دچار سردرگمی هستند و نمی توانند به هر موسسه ای اعتماد کنند. ما آمده ایم تا این سردرگمی ها را برطرف کنیم. خدمات ما در موسسه دانشجو پروژه تحت نظارت فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی قرار می گیرند و گارانتی 100 درصد دارند. همه جنبه های علمی و گرافیکی برای انجام پاورپوینت پایان نامه در دانشجو پروژه به طور کامل مورد ملاحظه قرار خواهند گرفت. پس همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

25% تخفیف برای اولین سفارش پاورپوینت

سوالات متداول

هزینه انجام پاورپوینت پایان نامه چقدر است؟

میزان دقیق قیمت پاورپوینت پایان نامه، به عوامل مختلفی مانند رشته تحصیلی، موضوع، حجم پایان نامه و قوانین دانشگاه بستگی دارد. در دانشجو پروژه، قیمت یک فایل با 30 اسلاید از 800 هزار تومان به بالا باشد.

مراحل طراحی پاورپوینت پایان نامه در دانشجو پروژه چه هستند؟

ابتدا محتوای پایان نامه شما را به دقت می خوانیم و آن را خلاصه می کنیم. سپس تعداد اسلایدهای لازم را تعیین کرده و طراحی های گرافیکی ویژه را انجام می دهیم. در آخر، محتوای متنی پاورپوینت را اضافه می کنیم.

اگر از فایل تحویلی ناراضی باشم چه می شود؟

دانشجو پروژه، یکی از مجرب ترین تیم های طراحی پاورپوینت را برای پاورپوینت پایان نامه در اختیار دارد.  نظارت علمی نیز توسط اساتید برتر دانشگاهی در موسسه ما روی همه سفارش ها انجام می شود. بنابراین، فایل ها بدون هرگونه ایراد خواهند بود. در صورت وجود کوچکترین خطا، مطمئنا مشکل را رفع خواهیم کرد.

2 دیدگاه برای “انجام پاورپوینت پایان نامه

  1. رامتین گفته:

    سلام وقت بخیر
    طراحی پاورپوینت من رو شما انجام دادین
    کارتون عالییییی بود
    همه چیز فوق العاده بود🤩🤩🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *