انجام پاورپوینت پروپوزال

نوشتن پروپوزال پیش از انجام پایان نامه ارشد یا انجام رساله دکتری، ضرورت خواهد داشت. نکات فراوانی هست که می بایست هنگام انجام پاورپوینت پروپوزال رعایت شوند؛ مانند قانون 5 در 5، قانون 50 درصد، تکنیک های بهینه سازی محتوا و تنظیم کنتراست. بسیاری از دانشجویان، سفارش پاورپوینت پروپوزال در موسساتی مانند دانشجو پروژه را ترجیح می دهند؛ زیرا این گونه می توانند در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنند. ما در دانشجو پروژه، ضمن رعایت کامل اصول انجام پاورپوینت دانشجویی و علمی، فایل پاورپوینت پروپوزال شما را طراحی خواهیم کرد.

در صورت نیاز، خلاصه سازی محتوای پروپوزال نیز به دست یک فرد متخصص با تسلط بر رشته تحصیلی مربوطه انجام خواهد شد. در این مطلب، با 9 ترفند مورد استفاده متخصصان دانشجو پروژه جهت ساخت پاورپوینت پروپوزال، نحوه ثبت سفارش و 7 مورد از مزایای سفارش در دانشجو پروژه آشنا می شوید.

برای ساخت پاورپوینت پروپوزال خود به کمک نیاز دارید؟

مدت زمان تخمینی مطالعه: 16 دقیقه

فهرست مطالب

اهمیت انجام پاورپوینت پروپوزال

فرمت pptx، یعنی فایل های مرتبط با نرم افزار Microsoft PowerPoint، مدت ها است که در ارائه های مختلف دانشگاهی و علمی مورد استفاده قرار می گیرد. البته، انجام پاورپوینت دانشجویی حرفه ای و به ویژه انجام پاورپوینت پروپوزال، به این سادگی ها هم نیست. متن پاورپوینت باید به خلاصه ترین و شفاف ترین حالت ممکن نوشته شود. فونت ها و رنگ ها باید هوشمندانه انتخاب شوند و با موضوع پروپوزال همخوانی داشته باشند. استفاده از نمودار، عکس، انیمیشن و جدول نیز قوانین خاص خودش را دارد.

به جز موارد بالا، تمرکز بر انتقال صحیح محتوای علمی در ارائه پروپوزال حائز اهمیت فراوان است. طراحی پاورپوینت پروپوزال باید به گونه ای باشد که انگیزه واقعی محقق درباره موضوع پروپوزال را نشان دهد. به جز آن، عمق دانش محقق یا دانشجو می بایست در لا به لای اسلایدها آشکار شود. ضمنا، تمامی قوانین و دستورالعمل های ذکر شده از سوی استاد یا دانشگاه، لازم الاجرا خواهند بود. متخصصان ما در دانشجو پروژه، همه این موارد را به دقت در نظر می گیرند.

انجام پاورپوینت پروپوزال
انجام پاورپوینت پروپوزال در دانشجو پروژه

7 مورد از مزایای سفارش پاورپوینت پروپوزال در دانشجو پروژه

در دانشجو پروژه، مجموعه کامل خدمات مانند ضمانت کامل، ویرایش پاورپوینت، ارتباط دائمی و راهنمایی علمی به مشتریان ارائه می شود. در ادامه با مزایای ثبت سفارش پاورپوینت در دانشجو پروژه آشنا خواهید شد.

1- ارائه فایل پاورپوینت با فرمت های مختلف

در حالت عادی، فایل پاورپوینت مورد نظر شما، با 3 فرمت pptx – ppsx – PDF برایتان ارسال خواهد شد. البته بسیاری از مشتریان هنگام ثبت سفارش پاورپوینت درخواست فرمت های رایج دیگر مانند فرمت های تصویری (JPEG – PNG – BMP)، فرمت های ویدیویی (MP4 – AVI – WMP – MKV) یا فرمت ورد (DOCX) را دارند. این ها، یا هر فرمت دلخواه دیگر نیز بنا به درخواست مشتریان عزیز تهیه خواهند شد.

2- راهنمایی برای ارائه مطالب

در صورت درخواست شما، طی تماس تلفنی یا با استفاده از فایل صوتی و متنی، توضیحاتی درباره نحوه ارائه مطالب فایل پاورپوینت ارسال خواهیم کرد.

3- ضمانت 100% پاورپوینت

همه فایل هایی که برای مشتریان ارسال می شوند، تا 48 ساعت پس از ارسال، از خدمات ضمانت کامل درصد برخوردار خواهند شد. در برخی موارد خاص، مطابق با توافق اولیه بین موسسه و مشتری، زمان ضمانت برای سفارش می تواند به بیش از 48 ساعت امتداد یابد. این یعنی مسئولیت هرگونه ایراد، خطا یا نارسایی در فایل بر عهده موسسه دانشجو پروژه است. مشکلات پیش آمده تا جلب رضایت کامل مشتری پیگیری می شوند و در این راستا، هر اقدام لازم را در نظر می گیریم.

4- ارتباط 24 ساعته در 7 روز هفته

به طور دائمی با همه مراجعه کنندگان و مشتریان عزیز در ارتباط خواهیم بود. شما می توانید طی ارتباط با تیم پشتیبانی ما، مواردی چون روند پیش روی سفارش، تغییر سفارش، درخواست ویرایش و ثبت سفارش را با ما در میان بگذارید. تماس تلفنی، پیامک، پیام رسان ها و ایمیل، برخی از راه های ارتباطی دانشجو پروژه هستند.

5- ارسال نمونه پاورپوینت پروپوزال ارشد و دکتری

بیش از 150 نمونه پاورپوینت پروپوزال ارشد و دکتری را جهت ارسال رایگان به مشتریان بزرگوار آماده کرده ایم. این نمونه ها پیش از ثبت سفارش و صرفا جهت آشنایی افراد با نحوه انجام پاورپوینت در دانشجو پروژه ارسال می شوند. جهت دریافت نمونه ها، می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید یا پیام ارسال کنید.

6- سفارش پاورپوینت پروپوزال فوری

در انجام پروپوزال ارشد و دکتری، زمان همیشه اهمیت دارد. البته در مواردی، دانشجویان می بایست پروژه خود را بسیار سریعتر از زمان عادی به انجام برسانند. ما در موسسه دانشجو پروژه، تمامی امکانات لازم را برای انجام پاورپوینت پروپوزال فوری در نظر گرفته ایم. متخصصان ما با همکاری یکدیگر و با بهره گیری از سریع ترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، فایل پاورپوینت شما را در سریع ترین زمان ممکن، حتی در 3 ساعت، آماده خواهند کرد.

7- طراحی پاورپوینت پروپوزال به زبان فارسی و انگلیسی

زبان فارسی در کشور ایران به طور رایج در متون آکادمیک از جمله پروپوزال به کار می رود. زبان انگلیسی نیز چه در ایران و چه در دیگر نقاط جهان، به عنوان زبان رسمی بین المللی برای امور آکادمیک کاربرد دارد. در موسسه دانشجو پروژه، متخصصانی فعالیت می کنند که بر هر دو زبان مسلط هستند و پروژه ها مطابق با زبان انتخابی مشتری به او تحویل خواهند داد.

9 ترفند متخصصان ما برای انجام پاورپوینت پروپوزال

گروهی از دانشگاهیان دارای تجربه طولانی مدت در عرصه های آکادمیک، در دانشجو پروژه فعالیت می کنند. ما بر تمامی جنبه های ارتباطی، محتوایی، علمی و گرافیکی اشراف داریم و آنها را برای سفارش پاورپوینت شما حتما لحاظ خواهیم کرد. طبق اتفاق نظر متخصصان ما، رعایت این 9 ترفند، به بهبود کیفیت فایل های پاورپوینت می انجامد.

1- مختصر و مفید بودن

هیچ چیز مانند خلاصه، اجمالی و مفید بودن محتوای متنی، برای یک فایل پاورپوینت با کیفیت اهمیت ندارد. باید یادمان باشد که پاورپوینت، تنها قرار است ابزار کمکی ما سر جلسه ارائه باشد و ذکر همه مطالب در آن لازم نیست. بنابراین، ما متن پاورپوینت شما را به طور کوتاه و جذاب می نویسیم.

یکی از قوانین مورد علاقه ما در این زمینه، قانون 5 در 5 است. این قانون می گوید در هر اسلاید، حداکثر 5 خط و در هر خط، حداکثر 5 کلمه باید نوشته شود. سعی می کنیم تا متن، همه جزئیات غیرضروری را توضیح ندهد، بلکه تنها تمرکز مخاطب و ارائه دهنده را به محتوای شفاهی جلسه معطوف کند.

2- اجرای ترفندهای بهینه سازی محتوا

ما تاکید ویژه ای روی فضاهای سفید یا خالی برای قرار دادن متن داریم. این فضاها، باعث می شوند تا توجه مخاطب بهتر به محتوای متن جلب شود. همچنین، با افزودن حاشیه و هایلایت، عبارت های مهم تر را مشخص خواهیم کرد. دست کم، 50 درصد از فضای اسلاید باید خالی باشد و به متن اختصاص داده شود. تنظیم تعداد پاراگراف ها و فاصله بین خطوط، از دیگر ترفندهای متخصصان ما برای بهینه سازی متن پاورپوینت هستند.

3- فونت مناسب برای طراحی پاورپوینت پروپوزال

در مقایسه با فونت های هنری و خلاقانه، فونت های رسمی برای پروپوزال معمولا مناسب تر هستند. البته در میان فونت های رسمی، آنهایی که خواناتر باشند انتخاب می شوند؛ زیرا اگر فونت حتی کمی ناخوانا باشد، مخاطب را سردرگم می کند. فونت هایی مانند Verdana و Calibri برای انگلیسی و فونت های B nazanin و B titr برای زبان فارسی، چند نمونه فونت مناسب و رایج هستند.

4- یکپارچگی

همه اسلایدهای پاورپوینت می بایست از یک ظاهر کلی مشابه یا تم اصلی برخوردار باشند. ما در دانشجو پروژه، می کوشیم تا فونت ها، استایل ها، رنگ ها، پس زمینه ها و غیره را در همه اسلایدها، مطابق با یک طرح کلی مشابه طراحی کنیم.

5- افزودن جلوه های بصری

جلوه های بصری مانند انیمیشن، موشن گرافی، اینفوگرافیک، عکس های ویژه و ترکیب رنگ های خاص، می توانند به تاثیرگذاری ارائه ما بسیار کمک کنند. البته دقت نظر و مهارت خاصی برای هماهنگ سازی و طراحی گرافیکی پاورپوینت نیاز خواهد بود. ما در دانشجو پروژه، تیم بخصوصی را برای طراحی پاورپوینت پروپوزال با تمرکز برای جنبه های گرافیکی تعیین کرده ایم. متخصصان ما، تعداد و تنوع رنگ ها، تندی رنگ، ایده های گرافیکی و محتوای مناسب برای طراحی گرافیکی را اعمال می کنند.

6- انتخاب تصاویر با ابعاد درست و رزولوشن مناسب

ما هرگز از تصاویری که ابعاد بهم ریخته و کشیده دارند استفاده نمی کنیم. کیفیت پیکسلی عکس های مورد استفاده در پاورپوینت پروپوزال نیز حتما بالا خواهد بود. بدین منظور، می کوشیم تا از تصاویری با حداقل عرض 720 پیکسل استفاده کنیم. همچنین طول و عرض عکس هایی که ابعاد نامناسب دارند را جهت مناسب سازی تغییر خواهیم داد. عکس های باکیفیت، نشان دهنده احترام محقق به مخاطب و محتوای علمی ارائه هستند.

7- درج تصاویر متحرک GIF در پاورپوینت

توصیه همیشگی ما به دانشجویان آن است که به منظور زنده سازی ارائه، حتما از چند تصویر متحرک GIF در اسلایدهای خود استفاده کنند. در دانشجو پروژه بنا به درخواست مشتری، یک یا چند مورد از این تصاویر را طراحی می کنیم و به اسلایدها می افزاییم. تصاویر متحرک، یک راه عالی برای برجسته تر ساختن محتواهای مهم تر هستند.

8- ضمیمه کردن فایل فونت ها

در صورت نیاز، فایل فونت ها را همراه با فایل pptx در اختیار مشتری خواهیم گذاشت. بدون داشتن فایل اصلی فونت، ممکن است فونت های پاورپوینت در رایانه دیگری قابل پخش نباشند و به هم بریزند. به همین دلیل، فونت ها را نیز برای شما ارسال می کنیم.

9- تنظیم کنتراست

تجربه می گوید که کنتراست و رنگ بندی در پاورپوینت می تواند تاثیر بسزایی بر جذابیت آن داشته باشد. انجام پاورپوینت پروپوزال بدون توجه به کنتراست، یکی از رایج ترین اشتباهات افراد مبتدی است. ما به توجه به این مسئله، یک فایل پاورپوینت با ظاهری کاملا حرفه ای تحویل مشتریان عزیز خواهیم داد.  

عوامل موثر بر هزینه سفارش پاورپوینت پروپوزال

هزینه انجام پاورپوینت دانشجویی پروپوزال در موسسه دانشجو پروژه، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. تعداد صفحات پروپوزال، زمان فوری یا عادی، نیاز به طراحی های ویژه گرافیکی و تعداد اسلایدها، همگی بر هزینه انجام پاورپوینت اثر می گذارند.

سفارش های فوری می توانند تا 2 برابر سفارش های عادی یا بیشتر، هزینه داشته باشند. در صورت نیاز به خلاصه سازی تخصصی، هزینه خلاصه سازی نیز محاسبه خواهد شد. طراحی های گرافیکی بسته به نوع طراحی، هزینه جداگانه ای دارند. البته هزینه تصویر و نمودار، سایز فونت، رنگ فونت و طراحی های عادی، جداگانه نیست و زیرمجموعه هزینه اولیه خواهد بود.

جنبه های علمی و محتوایی انجام پاورپوینت پروپوزال

فایل های پاورپوینت پروپوزال، همگی از نظر علمی و محتوایی تحت نظارت متخصصان ما قرار می گیرند. خلاصه نویسی اصولی، رعایت ترتیب بخش ها، تمرکز بر بخش های مهم تر و بازبینی نهایی، همگی در دستور کار ما هستند.

رعایت ترتیب ساختار پروپوزال

اسلایدهای پاورپوینت، باید به همان ترتیب بخش های پروپوزال نوشته شوند. به طور کلی، طراحی پاورپوینت پروپوزال از صفحه نام خدا، صفحه عنوان و معرفی آغاز می شود. سپس اسلایدهای مقدمه، پیشینه پژوهش، طرح تحقیق، دستاوردهای احتمالی، نتیجه گیری و منابع افزوده خواهند شد.

تعاملی بودن

فایل پاورپوینت شما را به گونه ای طراحی می کنیم که ارتباط میان ارائه دهنده و مخاطب را تقویت کند. برای مثال در صورت موافقت سفارش دهنده، هنگام انجام سفارش شما از اسلایدهای پرسش و پاسخ استفاده خواهیم کرد. همچنین می توانیم اسلایدهایی جهت معرفی ارائه دهنده، اسلایدهای سپاسگزاری یا اسلایدهای چالش انگیز را در نظر بگیریم.

پیروی از قوانین دانشگاه و استاد

اساتید یا دانشگاه، معمولا از دانشجو می خواهند مواردی را رعایت کند؛ مانند زمان ارائه (بین 15 تا 30 دقیقه)، فرمت بندی خاص پاورپوینت، استفاده از لحن آکادمیک، محدودیت تعداد کلمه، درج منابع با فرمت مشخص و غیره. ما در دانشجو پروژه، با توجه به فایل راهنما یا توضیحات استاد، همه این موارد را به طور دقیق لحاظ خواهیم کرد.

بالا بردن تاثیر گذاری اسلایدهای نخست

اسلایدهای نخست، بسیار مهم هستند؛ زیرا می توانند مخاطب را برای توجه به ادامه مطلب، جذب یا دفع کنند. ما در دانشجو پروژه، همیشه به طراحی ویژه اسلایدهای نخست، همراه با درج محتوای جذاب و روشن، تاکید داشته ایم.

تمرکز بر مقدمه و پیشینه پژوهش

مقدمه در پروپوزال، نقش بسیار پررنگ تری نسبت به دیگر متون آکادمیک ایفا می کند. به همین دلیل، هنگام انجام سفارش شما، تلاش می کنیم تا اسلایدهای بیشتری برای مقدمه در نظر بگیریم. ضمنا، محتوای بیشتری را از بخش مقدمه و پیشینه پژوهش وارد پاورپوینت خواهیم کرد.

تمرکز بر طرح تحقیق

طرح تحقیق یا روش تحقیق، جز مهم ترین بخش های پروپوزال به شمار می آید. ما این بخش را به شفاف ترین و دقیق ترین حالت ممکن، خلاصه سازی و در اسلایدها درج خواهیم کرد. گاه هنگام نوشتن پروپوزال چندین روش برای تحقیق ذکر می شوند. همه این روش ها را هنگام انجام پاورپوینت پروپوزال با جزئیات لازم در اسلایدها لحاظ می کنیم.

خلاصه سازی تخصصی محتوا

اگر مشتری خود محتوای خلاصه شده را برای ما ارسال کند، آنگاه فایل پاورپوینت را بر اساس آن تهیه و ارسال خواهیم کرد. البته توصیه می کنیم که انجام خلاصه سازی پروپوزال خود را به تیم دانشجو پروژه بسپارید. متخصصان ما از فارغ التحصیلان برتر کشور در رشته های دانشگاهی مختلف هستند. در دانشجو پروژه، سفارش پاورپوینت پروپوزال شما جهت خلاصه سازی به یک متخصص باتجربه فارغ التحصیل از همان رشته ارجاع داده می شود. بدین ترتیب، محتوای پاورپوینت شما به طور تضمینی با کیفیت عالی آماده می شود.

مرور و بازبینی چندباره

در آخر و پس از تکمیل پروژه، فایل های پاورپوینت شما را دست کم دو بار دیگر بازبینی خواهیم کرد. در این مرحله، همه خطاهای احتمالی شامل غلط های املایی، فاصله گذاری، چینش اسلاید و محتوا چک و اصلاح می شوند.

ثبت سفارش پاورپوینت پروپوزال با تخفیف ویژه در دانشجو پروژه

موسسه دانشجو پروژه، بالغ بر 10 است که به طور رسمی به ارائه خدمات دانشجویی می پردازد. ما بیش از 14 هزار پروژه مختلف را ضمن جلب کامل رضایت مشتریان به انجام رسانده ایم. گروه بزرگی از متخصصان در موسسه ما فعالیت می کنند که همگی در مقاطع بالا از بهترین دانشگاه های ایران و جهان فارغ التحصیل شده اند. این متخصصان، در انجام پروژه های دانشجویی تجربه طولانی دارند و در مجامع علمی گوناگون حضور داشته اند. به همین دلیل، تمامی پروژه ها با نظارت ویژه علمی و بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می شوند.

سفارش پاورپوینت پروپوزال در دانشجو پروژه
سفارش پاورپوینت پروپوزال

جهت ثبت سفارش پاورپوینت پروپوزال خود، می توانید در 24 ساعت روز و 7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل، با ما در ارتباط باشید. بدین منظور هنگام ارسال پیام یا تماس با ما، ابتدا توضیحات مرتبط با سفارش و فایل های لازم را ارسال نمایید. به طور آنی در کمتر از 5 دقیقه، پاسخ شما را می دهیم. سپس، فایل ها جهت برآورد هزینه به متخصصان ارجاع داده می شوند و هزینه در کمتر از 30 دقیقه به اطلاعتان خواهد رسید.

در صورت موافقت شما با هزینه اعلامی و دیگر شرایط، سفارش به طور نهایی ثبت می شود. در این مرحله برای ثبت نهایی سفارش، مبلغی به عنوان پیش پرداخت از مشتری دریافت خواهد شد. سپس، متخصصان ما کار انجام پاورپوینت شما را بلافاصله آغاز می کنند. پس از تکمیل، فایل در تاریخ مقرر و از طریق راه ارتباطی مورد نظر شما، به دستتان می رسد.

25% تخفیف برای اولین سفارش پاورپوینت

پرسش های پرتکرار پیش از ثبت سفارش پاورپوینت پروپوزال

آیا در دانشجو پروژه، امکان ویرایش فایل پاورپوینت پروپوزال پس از تحویل وجود دارد؟

بله. شما می توانید حتی پس از تکمیل و تحویل گرفتن سفارش پاورپوینت پروپوزال خود، درخواست ویرایش داشته باشید. این ویرایش می تواند به دلیل نیاز به تغییر محتوا، صدور قوانین تازه از سوی دانشگاه یا هر مسئله دیگری باشد.

مراحل انجام پاورپوینت پروپوزال چه هستند؟

بدین منظور، ابتدا محتوای پروپوزال باید متناسب با ارائه پاورپوینت خلاصه شود. سپس این محتوا مطابق با ترتیب ساختار پروپوزال، در اسلایدها قرار می گیرد. جلوه های گرافیکی، حاشیه بندی، سایر و رنگ فونت، قانون 5 در 5، قانون 50 درصد و درج منابع در آخر، از نکات مهم در این زمینه هستند.

چگونه پروپوزال را ارائه دهیم؟

جهت ارائه اصولی پروپوزال، باید ابتدا کار را با صفحه عنوان و معرفی کوتاه خود آغاز کنیم. فایل پاورپوینت، باید تنها به عنوان ابزار کمکی در جلسه ارائه مورد استفاده قرار گیرد و محتوای کامل توسط ارائه دهنده بیان شود. برقراری ارتباط موثر با مخاطبان، فن بیان قوی و استفاده از اسلایدهای تعاملی نیز به ارائه اصولی کمک می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *