انجام پروژه اکسل

نرم افزار اکسل، در کنار ورد و پاورپوینت، یکی از سه نرم افزار بسیار پرکاربرد شرکت Microsoft است. انجام پروژه اکسل، هم در دانشگاه ها و هم در بسیاری از محیط های تجاری، مالی و آماری، رواج بسیار دارد. اما دانشجویان به دلیل زمان یا تجربه محدود برای کار با این نرم افزار، برای انجام پروژه اکسل دانشجویی با چالش روبرو می شوند. گروه اکسل موسسه دانشجو پروژه، با پذیرش سفارش اکسل آنلاین، شما را در این زمینه یاری خواهند کرد.

ما با ارائه خدمات پروژه اکسل دانشجویی و حرفه ای، کمک می کنیم تا سریع تر و دقیق تر پروژه های خود را تکمیل کنید. همچنین با ارائه خدمات مشاوره رایگان و راهنمایی های تخصصی، در راستای ارتقای مهارت های شما در مورد Microsoft Excel تلاش میکنیم. در این مطلب، شما را با برخی ویژگی های کلیدی این نرم افزار، و نیز نحوه خدمت رسانی خود آشنا خواهیم ساخت. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برای انجام پروژه اکسل خود به کمک نیاز دارید؟

مدت زمان تخمینی مطالعه: 15 دقیقه

فهرست مطالب

آشنایی با نرم افزار اکسل و کاربردهای آن

اکسل، یا Microsoft Excel، نرم افزار صفحه گسترده شرکت مایکروسافت است. این نرم افزار را در اصل برای کاربردهای تجاری و مالی طراحی کرده اند. افراد می توانند به کمک آن، انواع اطلاعات و داده ها را در صفحات گسترده ذخیره، سازماندهی، محاسبه و فرمت بندی کنند. ما در موسسه دانشجو پروژه، بیش از یک دهه به انجام پروژه های اکسل حرفه ای برای دانشجویان، دانشگاهیان، مدیران مالی و دیگر فعالان حرفه ای، پرداخته ایم. شما عزیزان می توانید سفارش خود را به ما بسپارید و یک فایل کاملا تخصصی تحویل بگیرید. آماده پذیرش هرگونه پروژه تحلیل داده، تحلیل تجاری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت عملیات و گزارش عملکرد در نرم افزار Excel هستیم. داده های شما را به هر نحوه دلخواهتان و با بهره گیری از فرمول های ریاضی مربوطه، سازمان دهی و مدیریت خواهیم کرد.

خدمات تخصصی انجام پروژه اکسل دانشجویی

با تجربه و بینش خود در زمینه امور تجاری، مالی و ریاضیاتی، سفارش پروژه های دانشجویی اکسل شما را با دیدگاهی تخصصی تکمیل خواهیم کرد. بیش از 10 سال است که مشغول به خدمت رسانی در این زمینه هستیم. بدیهی است که به تمامی ابزارهای این نرم افزار، ازجمله نمودارهای پیشرفته، ترسیم های گرافیکی و جدول های محوری تسلط کامل داریم. اگر می خواهید درباره ابزارهای اکسل یا نحوه ثبت سفارش Excel در موسسه ما بیشتر بدانید، می توانید با یک تماس از خدمات مشاوره رایگان دانشجو پروژه استفاده کنید.

با سفارش پروژه دانشجویی خود به تیم دانشجو پروژه، می توانید از انجام تمام امور تخصصی مربوط به نرم افزار MS Excel مطمئن باشید. ما همه جزئیات مربوط به سفارش پروژه اکسل را هنگام ثبت سفارش از شما دریافت می کنیم. این جزئیات به متخصصان امر ارجاع داده می شوند و به طور دقیق در فایل شما اعمال خواهند شد.

داده ها را بنا به درخواست شما جمع آوری و صحت سنجی می کنیم. از متدهای مختلف تحلیل تجاری برای تکمیل سفارش شما استفاده خواهیم کرد. انواع پروژه حسابداری، حسابرسی، بودجه بندی، مدیریت دفتر و حتی پروژه های ساده ذخیره و سازماندهی داده ها را در نرم افزار Excel برایتان با پیشرفته ترین متدها انجام می دهیم. همین حالا، آماده پذیرش سفارش تمامی انواع پروژه اکسل از سوی شما هستیم. ثبت سفارش در موسسه ما، به صورت آنی است و تنها چند دقیقه طول می کشد.

انجام پروژه اکسل
انجام پروژه اکسل توسط تیم دانشجو پروژه

اعمال تمامی فرمول های ریاضی و فانکشن ها

فرمول ها، نقش مهمی در انجام پروژه های دانشجویی اکسل دارند. دو مورد از پرکاربردترین آنها، فرمول های SUM و AVERAGE هستند. فانکشن های COUNT، COUNTIF، MIN، MAX، LEN و غیره نیز در بسیاری از فایل های محاسباتی به کار می روند.ما با توجه به موضوع و الزامات پروژه شما، همه فرمول های لازم را اعمال می کنیم. اگر فرمول خاصی مد نظرتان است، آن را هنگام ثبت سفارش به ما اطلاع دهید تا در فایل شما لحاظ کنیم.

درج انواع نمودار اکسل، چارت و گراف

تصویرسازی از روی داده ها، یکی از مهم ترین ابزارهای نرم افزار Microsoft Excel به شمار می رود. داده های شما را به انواع نمودار و گراف مورد نظرتان تبدیل خواهیم کرد. همچنین متخصصان ما می توانند راهنمایی های لازم را در مورد انتخاب مناسب ترین نوع نمودار به شما ارائه دهند. برخی از نمودارهایی که به طور رایج برای مشتریان خود طراحی می کنیم، عبارت اند از:

  • نمودار ستونی
  • نمودار میله ای
  • نمودار کیکی
  • نمودار خطی
  • گراف پراکندگی

دسته بندی داده ها توسط متخصصان دانشجو پروژه

دسته بندی داده ها، اهمیت بالایی دارد. چراکه کمک می کند تا ارتباط بخش های مختلف داده ها را با هم دریابیم. متخصصان ما هنگام انجام پروژه اکسل دانشجویی و حرفه ای، با استفاده از ابزارهای مختلف این نرم افزار، بهترین روش دسته بندی را روی داده های شما اعمال می کنند. برای مثال، به کمک این ابزارها، همه داده های تکراری را شناسایی می کنیم و در صورت نیاز حذف خواهیم کرد. همچنین امکان دسته بندی بر اساس حروف الفبا، ترتیب عددی بزرگ به کوچک یا برعکس، یا حتی امکان دسته بندی بر اساس رنگ وجود دارد. برای پروژه های پیچیده اکسل، می توانیم معیارهای پیشرفته تر را در نظر بگیریم.

استفاده از جدول های محوری (Pivot Table)

جدول های محوری اکسل، روش بسیار مناسبی برای مدیریت مجموعه های عظیم داده هستند. ما از این جدول ها برای خلاصه سازی اطلاعات شما، کشف ارتباط آن ها و بررسی مجموعه های مختلف داده به طور تخصصی استفاده خواهیم کرد. کیفیت فایل .xlsx شما را با استفاده حرفه ای از جدول های محوری ارتقا می دهیم. با این روش، داده هایتان را به طرق گوناگون گروه بندی و باز چینش خواهیم کرد. بدین ترتیب، می توانید داده ها را از دیدگاه های مختلف بررسی کنید و نتیجه گیری های کارآمدی از آن ها داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با نحوه کار با داده ها در اکسل و جدول های محوری، خدمات مشاوره رایگان را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. جهت دریافت مشاوره رایگان، تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به تماس ها و پیام های شما هستند.

انجام پروژه اکسل دانشجویی و حرفه ای با استفاده از VLOOKUP

به دلیل کاربرد فراوان ابزار VLOOKUP اکسل، نگاه ویژه ای به این ابزار داریم. از آن برای جستجوی مقادیر مورد نظر در ستون ها و ردیف های صفحات گسترده و تسریع فرایند انجام سفارش بهره می گیریم. همچنین با این ابزار، مجموعه داده ها را با یکدیگر مقایسه و اصلاح خواهیم کرد. بدین ترتیب، دقت اطلاعات درج شده در فایل شما افزایش می یابد.

افزایش خوانایی فایل Excel با فرمت بندی شرطی

با کمک فرمت بندی شرطی، ظاهر گروهی از سلول ها را بر اساس معیارهای مشخصی، تغییر می دهیم. برای مثال، همه سلول هایی که عدد 50 تا 100 را دارند، یا سلول هایی که مقدارشان در 10% پایینی قرار می گیرد، به رنگ خاصی در می آیند. با این روش، خوانایی جدول بالا می رود و سلول مورد نظرتان را راحت تر تشخیص می دهید. البته این کار، تنها در صورت موافقت مشتری و بنا به درخواست او، انجام خواهد شد.

هزینه انجام پروژه اکسل چقدر است؟

هزینه انجام پروژه اکسل دانشجویی به پارامترهای متعددی بستگی دارد که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

  1. پیچیدگی موضوع سفارش
  2. تعداد جداول
  3. زمان تحویل
  4. تعداد نمودار ها
  5. تعداد صفحات
  6. تعداد داده های اولیه

نحوه ثبت سفارش انجام پروژه های دانشجویی اکسل در دانشجو پروژه

جهت رفاه حال مشتریان گرامی، ظرفیت لازم را برای ثبت سریع سفارش ایجاد کرده ایم. برای ثبت سفارش، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

انجام پروژه اکسل دانشجویی در دانشجو پروژه
انجام پروژه اکسل دانشجویی

1- ارسال جزئیات سفارش

تمامی جزئیات مربوط به سفارش خود را، هنگام ثبت سفارش به ما اطلاع دهید. این ها می توانند به صورت متن، توضیحات تکمیلی، فایل های پیوست راهنما (پی دی اف و غیره)، فایل های داده، فایل صوتی، عکس و غیره باشند. لطفا از شفافیت و کامل بودن جزئیات ارسالی درباره نحوه انجام پروژه، اطمینان حاصل نمایید. برخی از جزئیات لازم برای ارسال عبارت اند از:

  • موضوع و محتوای سفارش
  • داده ها – فرمول های مورد نظر
  • حجم سفارش (تعداد صفحات، جدول ها، فایل ها)
  • زمان تحویل سفارش
  • قوانین دانشگاه یا موسسه شما درباره نحوه انجام اکسل
  • نیاز یا عدم نیاز به محاسبات پیشرفته، نمودار، فایل تکمیلی

2- برآورد هزینه و ثبت نهایی سفارش اکسل دانشجویی

پس از دریافت جزئیات سفارش، آن را مورد بررسی قرار می دهیم. سپس قیمت انجام پروژه اکسل را طی چند دقیقه به شما اعلام خواهیم کرد. پس از اعلام قیمت و موافقت شما با هزینه اعلامی، سفارش را ثبت نهایی می کنیم. آنگاه بلافاصله پروژه را آغاز خواهیم کرد. طی فرایند انجام، به صورت پیوسته با شما در ارتباط هستیم. در این مدت، شما را از نحوه انجام و میزان پیش روی پروژه آگاه خواهیم ساخت. شما نیز می توانید تمامی دغدغه ها و سوالات خود را با ما مطرح نمایید.

انجام بیش از 14000 پروژه دانشجویی موفق در طی 10 سال فعالیت تیم دانشجو پروژه

7500+

انجام پروژه های تحقیق، سمینار و پروپوزال

2900+

انجام پروژه های پاورپوینت و اکسل

2300+

انجام پروژه های ویراستاری، ترجمه و تایپ

1600+

انجام پروژه های تخصصی رشته های مختلف

مزایای ثبت سفارش انجام پروژه اکسل در موسسه ما

تیم اکسل موسسه دانشجو پروژه، از گروهی از ماهرترین متخصصان این نرم افزار تشکیل شده است. متخصصان ما، از سابقه حرفه ای طولانی مدت در حوزه های مدیریتی، ریاضیاتی و رایانه ای برخوردار هستند. آن ها تمامی جوانب پروژه های اکسل را با دقت تمام، به صورت کاملا تخصصی مورد ملاحظه قرار خواهند داد. ضمنا، ما با آگاهی کامل از نیازهای مشتریان خود، خدمات جامعی را برای ایشان در نظر گرفته ایم.

انجام پروژه های دانشجویی اکسل با کمترین هزینه
انجام پروژه های دانشجویی اکسل

1- دریافت مشاوره رایگان درباره MS Excel

تیم مشاوره دانشجو پروژه، شما را درباره تمامی مسائل مرتبط با نرم افزار اکسل و پروژه های آن، به صورت کاملا رایگان راهنمایی خواهند کرد. این مسائل شامل نحوه انجام سفارش در موسسه ما، کلیات آموزش کار با اکسل، ابزارهای اکسل، و هر مسئله مورد نظر شما می شوند. جهت دریافت مشاوره رایگان، می توانید همین حالا تماس بگیرید.

2- امکان ارائه و دانلود نمونه پروژه

تا به امروز، شمار فراوانی از سفارش ها را با موفقیت و جلب رضایت مشتریان عزیزمان تکمیل کرده ایم. در این رابطه، نمونه هایی را نیز جهت آشنایی مراجعه کنندگان گرامی با نحوه انجام پروژه در موسسه خود آماده ساخته ایم. این نمونه ها به طور رایگان و به آسانی، از طریق وب سایت دانشجو پروژه یا تماس با تیم پشتیبانی، قابل دریافت خواهند بود.

3- تحویل در قالب Workbook – Worksheet – Range

فایل های شما را به صورت ورک بوک، ورک شیت، رنج یا در هر قالب مورد نظر شما، ارسال خواهیم کرد. روند کلی، ارسال فایل ها به صورت ورک بوک و در قالب فایل کامل xlsx است. اما در صورت نیاز، می توانیم رنج ها و شیت ها را به صورت جداگانه یا در مقاطع زمانی مختلف به شما تحویل دهیم.

4- تحویل با فرمت اصلی XLSX و دیگر فرمت های مورد نظر

فایل های خروجی نرم افزار اکسل، فرمت های مختلفی دارند. هر کدام از این فرمت ها، ویژگی ها و کاربردهای منحصر به فرد خود را خواهند داشت. بسته به نیازها و درخواست های شما عزیزان، می توانیم فایل نهایی را با یک یا چند مورد از این فرمت ها برایتان ارسال کنیم. همچنین امکان ارسال فایل با فرمت های تکمیلی و جانبی به جز فرمت های اکسل وجود دارد.

5- انجام پروژه اکسل فوری

اگر برای انجام پروژه اکسل فوری خود زمان کمی دارید، تیم ما برای پذیرش سفارش فوری آنلاین شما کاملا آماده اند. متخصصان باتجربه ما در گروه بزرگ دانشجو پروژه، با همکاری یکدیگر، فایل اکسل شما را در کمترین زمان ممکن تکمیل و برایتان ارسال می کنند. کیفیت پروژه های فوری در سطح عالی است و با پروژه های عادی برابری می کند.

6- انجام پروژه های دانشجویی اکسل انگلیسی و فارسی

محتوای پروژه Excel شما را بنا به درخواستتان، به یکی از زبان های فارسی یا انگلیسی درج خواهیم کرد. در موسسه دانشجو پروژه، امکان انجام اکسل دانشجویی برای همه دانشگاه های داخل و خارج از کشور وجود دارد.

7- ضمانت 100% سفارش ها

تمامی محاسبات، دسته بندی ها، داده های اولیه، متدهای تحلیل، نمودارها، فرمول ها و دیگر المان ها در فایل اکسل، پیش از تحویل به مشتریان چندین بار مورد بازبینی و اصلاح تخصصی قرار می گیرند. بنابراین فایل های تحویلی مرتبط با سفارش های حرفه ای یا سفارش انجام پروژه های دانشجویی اکسل، عاری از هر گونه ایراد یا خطای احتمالی خواهند بود. با این حال، در صورت وجود کوچکترین نارسایی در فایل شما، مسئله را فور پیگیری و برطرف خواهیم کرد.

8- تحویل به موقع فایل ها

وظیفه خود می دانیم که فایل های شما را دقیقا در تاریخ و ساعت اعلام شده، بدون وجود هرگونه مشکلی برایتان ارسال کنیم.

9- حفظ کامل حریم خصوصی مشتریان

تمامی اطلاعات شخصی و جزئیات سفارش شما کاملا نزد ما محرمانه باقی می مانند. این اطلاعات برای هیچ هدف تجاری، تبلیغاتی یا آماری مورد استفاده قرار نخواهند گرفت و صرفا در راستای بهبود کیفیت خدمت رسانی به شخص سفارش دهنده به کار می روند.

ثبت سفارش انجام پروژه اکسل

در پروسه های محاسباتی، آماری، تحلیلی و علمی، مسئله زمان از اهمیت بالایی برخوردار است. نرم افزار اکسل همه این جنبه ها را در بر می گیرد؛ بنابراین می تواند زمان و انرژی زیادی را از دانشجویان و دیگر افراد بگیرد. شما با ثبت سفارش انجام پروژه اکسل آنلاین در موسسه دانشجو پروژه، در زمان و انرژی خود صرفه جویی می کنید. از سوی دیگر، ما بهترین کیفیت را برای فایل شما تضمین می کنیم. همچنین جهت افزایش مهارت های تخصصی مشتریان گرامی، خدمات مشاوره رایگان و راهنمایی های تخصصی را به ایشان ارائه خواهیم داد.

انجام پروژه اکسل را به دانشجو پروژه بسپارید

سوالات متداول

در دانشجو پروژه، ثبت سفارش انجام پروژه های دانشجویی اکسل برای تمامی رشته ها ممکن است؟

بله. سفارش اکسل را از دانشجویان تمامی رشته های دانشگاهی می پذیریم. متخصصان ما جز فارغ التحصیلان برتر از گستره متنوعی از رشته های دانشگاهی هستند. بدیهی است که سفارش شما را با بالاترین میزان دقت علمی، محتوایی و نگارشی آماده خواهیم کرد.

هزینه سفارش پروژه اکسل چقدر است؟

هزینه سفارش به پارامترهایی مانند زمان تحویل، تعداد نمودارها، جداول و شیت ها و پیچیدگی محاسبات مورد نیاز بستگی دارد.

VLOOKUP اکسل چیست؟

ابزار جستجوی پیشرفته نرم افزار اکسل است که امکان جستجو، مقایسه و ویرایش بهینه مجموعه داده ها را فراهم می کند.

مهم ترین فرمت های اکسل چه هستند؟

فرمت های xlsx – xls – xlsm – xlsb  برخی از فرمت های رایج اکسل هستند. سفارش های شما در دانشجو پروژه با این فرمت ها، و هر فرمت دیگری که مورد نظرتان باشد، آماده خواهند شد. سفارش های انجام پروژه های دانشجویی اکسل را تماما مطابق با جزئیات اعلام شده از سوی مشتریان تکمیل خواهیم کرد.

سایر خدمات دانشجو پروژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *